
Kedves Szülők és leendő elsős Gyerekek!
Szentgyörgyvári Krisztinának hívnak. 1992 óta tanítok a Regulyban, ezért már jól ismerem iskolánk működését, valamint a gyerekek viszonyulását a tanuláshoz, tanításhoz. Eddigi ittlétem során sok tapasztalatot gyűjtöttem és sokféle gyerekkel dolgoztam együtt. Minden nehézséggel és minden könnyen vett akadállyal egyre magabiztosabbá váltam, így hamar megtalálom a közös hangot a diákjaimmal.
Pozitív személyiségemmel és a szakmai tudásommal (amit továbbképzéseken fejlesztek) igyekszem úgy tanítani az elsősöket, hogy sokáig élvezhessék a gyerekkor szépségeit, ugyanakkor a négy év alatt biztos tanulási alapokat kapjanak. Osztályfőnökként mindig törekszem arra is, hogy a gyerekekkel egy befogadó közösséget alakítsunk ki, együtt dolgozzunk, együtt szórakozzunk. A személyiségfejlesztésben nagyon fontosnak tartom, hogy egymást tisztelő, jóindulatú emberekké váljanak a tanítványaim.
A tanóráim legtöbbször derűs, oldott hangulatban zajlanak, viszont nem zárom ki a következetességet, ha szabályokról van szó, valamint a szükséges határok kijelölését.
Önökkel, szülőkkel őszinte, bizalomra épülő kapcsolatot szeretnék kialakítani, hasonlóan a tanulókkal való viszonyomhoz.
A jó kapcsolatok kialakításához és fenntartásához a legjobb módszernek a közösségi programok szervezését tartom, mert fontos, hogy a gyerekek ne csak iskolai környezetben szocializálódjanak egymással, hanem a tantermen kívül is.
Szeretettel várom leendő elsőseimet!
Szentgyörgyvári Krisztina

Szabó-Horváth Anita
Kedves Szülők és Gyerekek!
2015 óta dolgozom a Szombathelyi Reguly Antal Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskolában. Az elmúlt években osztályfőnök voltam alsó tagozaton, és angol nyelvet tanítottam több évfolyamon. Szeretem minél eredményesebben tanítani és nevelni a hozzám érkező gyermekeket, ezért rendszeresen részt veszek szakmai továbbképzéseken.
A következő tanévben az a szép feladat vár rám, hogy ismét első osztályosokat vezethetek be a betűk és számok világába. Édesanyaként is átéltem azokat iskolakezdéssel járó izgalmakat és változásokat, amelyek jelentősek egy család életében. Azon leszek, hogy a szülőkkel együttműködő kapcsolatot alakítsak ki, melynek alapja az őszinte kommunikáció és a kölcsönös tisztelet. Az iskolába érkező kisgyerekek számára igyekszem megkönnyíteni és kiegyensúlyozottá tenni az óvoda-iskola átmenetet.
Nyitott és barátságos légkör megteremtésére törekszem, amelyben az ismeretszerzés és a fejlődés vidám hangulatban zajlik. Kisiskolás korban nagy szerepe van a játéknak, a tevékenységen keresztül megszerzett tapasztalatoknak, valamint a mozgással, mesével, mondókával és zenével kísért ismeretszerzésnek. Ezeket alkalmazva szeretném felkelteni a gyerekek érdeklődését a tanulás iránt. Hiszem, hogy minden gyermek tehetséges, ügyes valamilyen területen. Fontosnak tartom, hogy a gyerekek az alapképességeik fejlődése, ismereteik bővítése mellett érdeklődésük és tehetségük szerint kibontakozhassanak.
A tudás megszerzésén túl személyiségük fejlődése is lényeges, ezért egy jól működő osztályközösség kialakítására törekszem, amelyben a gyerekek elfogadóak, figyelmesek és segítőkészek egymással. A szeretetteljes és következetes nevelésben hiszek, amelynek része a pozitív megerősítés, a türelem és a megértés, ugyanakkor a közösség szabályainak betartatása is. Erre mind a tanórai tevékenységek során, mind pedig az együtt átélt osztályközösségi programokon nagy figyelmet fordítok.
Szeretettel várom leendő kis elsőseimet!
Szabó-Horváth Anita